Päijänteen virkistysalueyhdistys - Etusivu

Jäsen- ja muut maksut. Keskisen Suomen tunnetuin suurjärvi Päijänne tarjoaa ainutlaatuisia virkistysmahdollisuuksia. Lähes 200 kilometriä vettä Lahdesta Jyväskylään, Luhangasta Jämsään, suuria selkiä, kapeita salmia, vehreitä rantoja, kallioisia luotoja, toinen toistaan kauniimpia poukamia ja eri tavoin varusteltuja kohteita pitkin matkaa. Saunat ovat käytössä kesäaikaan. Sivujemme kartat ovat viitteellisiä. Käyttäkää rantautuessanne aina virallisia merikarttoja. Laiturimme eivät kestä tuulella.

OVERVIEW

The domain paijanteenvirkistysalueyhdistys.fi currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the better). We have downloaded zero pages within the domain paijanteenvirkistysalueyhdistys.fi and found forty websites interfacing with paijanteenvirkistysalueyhdistys.fi. There is one social network accounts retained by paijanteenvirkistysalueyhdistys.fi.

PAIJANTEENVIRKISTYSALUEYHDISTYS.FI TRAFFIC

The domain paijanteenvirkistysalueyhdistys.fi has seen a fluctuation quantities of traffic for the whole of the year.
Traffic for paijanteenvirkistysalueyhdistys.fi

Traffic ranking (by month) for paijanteenvirkistysalueyhdistys.fi

Traffic ranking by day of the week for paijanteenvirkistysalueyhdistys.fi

LINKS TO PAIJANTEENVIRKISTYSALUEYHDISTYS.FI

Jyväskylän Veneseura - Pohjoisen Päijänteen suurin veneilyseura

Jyväskylän Veneseura on pohjoisen Päijänteen suurin veneilyseura. Yhdistyksen tarkoituksena on herättää, edistää ja tukea veneilyharrastusta sekä vesillä liikkumisen turvallisuutta. Ajankohtaista tietoa seuran toiminnasta löydät tapahtumakalenterista. Hakuaika on alkanut maaliskuun alussa ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Kevään ensimmäinen kerhoilta to 22.

Muurame-Muurame

Muuramen Hyvinvointi - sosiaali- ja terveyspalvelut. Vuoden 2017 parhaat muuramelaiset urheilijat on palkittu. Koulujen ja päiväkotien lounaslista 9. Julkisten kuulutusten ilmoitustaulun paikka kirjaston remontin ajan kunnanviraston aulassa. Kirjasto suljettu lattiaremontin vuoksi 9. Hoitoon pääsyn ajat avosairaanhoidossa ja suun terveydenhuollossa.

veneilyblogi.com

2011 Soisalon saaren ympäri ja vähän ekstraa. Leppävirran alueella on muuten 6.

WHAT DOES PAIJANTEENVIRKISTYSALUEYHDISTYS.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of paijanteenvirkistysalueyhdistys.fi Mobile Screenshot of paijanteenvirkistysalueyhdistys.fi Tablet Screenshot of paijanteenvirkistysalueyhdistys.fi

PAIJANTEENVIRKISTYSALUEYHDISTYS.FI SERVER

We identified that a lone page on paijanteenvirkistysalueyhdistys.fi took five hundred and seventy-eight milliseconds to download. Our crawlers could not discover a SSL certificate, so our crawlers consider this site not secure.
193.64.221.3

We observed that this domain is employing the Apache server.

Päijänteen virkistysalueyhdistys - Etusivu

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain paijanteenvirkistysalueyhdistys.fi states the following, "Keskisen Suomen tunnetuin suurjärvi Päijänne tarjoaa ainutlaatuisia virkistysmahdollisuuksia." I observed that the webpage also said " Lähes 200 kilometriä vettä Lahdesta Jyväskylään, Luhangasta Jämsään, suuria selkiä, kapeita salmia, vehreitä rantoja, kallioisia luotoja, toinen toistaan kauniimpia poukamia ja eri tavoin varusteltuja kohteita pitkin matkaa." They also stated " Käyttäkää rantautuessanne aina virallisia merikarttoja."

SEE OTHER DOMAINS

PäijänVene Suomalainen, laadukas soutuvene joka kulkee suoraan eikä kiiku.

Etsimme uusia jälleenmyyjiä kaudelle 2018 ja siitä eteenpäin. Veneen valmistus aloitettiin puuveneillä 1900-luvun alussa. Laadun takeeksi myönnämme kaikille valmistamillemme veneille kolmen vuoden takuun sekä ELINIKÄISEN valmistevirhetakuun! PÄIJÄN-471 -soutuvene on Suomen eniten valmistettu venemalli,.

Tervetuloa Päijät-Hämeen Bioanalyytikot ryn kotisivuille! - Päijät-Hämeen Bioanalyytikot ry

Klikkaamalla yllä olevaa yhteydenottolomake-painiketta voit lähettää viestiä Päijät-Hämeen Bioanalyytikoille. Anna palautetta, kehitysehdotuksia tai jätä viesti käynnistäsi! Jäsentietojasi pääset muuttamaan täältä.

Etusivu - Eläkeliitto

Piirin tarkoituksena on eläkeläisten ja eläketurvaa tarvitsevien henkisten ja aineellisten etujen valvominen sekä heidän asemassaan ilmenevien epäkohtien korjaaminen.

Etusivu - Päijät-Hämeen Liitto

CPRM - Conference of periphreal Maritime regions.

Suomen Sairaanhoitajaliitto

Tänä vuonna puikot kilisevät muistisairaiden hyväksi. Tänä vuonna haluttiin nostaa sairaanhoitajan työn arvon keskiöön ja kiittää sairaanhoitajia arvokkaasta työstä terveyden ja hyvinvoinnin puolesta. Ilahduta kiitoksella -kampanjan tavoitteena on tuoda iloa ja hyvää mieltä sairaanhoitajille.